Canım normal beslenme düzenin neyse o şekilde devam et çünkü gebelik şekeri hafife alınacak bişey değil bendede var 32+6 haftadayım şuan dikkat etsem bile şekerim yükseliyor, ilaçla kontrol altına alındı şuan. şeker seni değil direkt bebeği etkiliyor, sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi