Selam Canım Anneler,
Biliyorsunuz ki 4,5 aylık bir bebeğim var. Son iki gündür o kadar huysuz ki anlatamam 🥲 Gaz sancıları bittikten sonra uysal bir meleğe dönüşmüştü. Ama dün ve bugün modu sürekli 😖😭 Yani hanımefendi ya ağlıyor ya mızmızlanıyor. Kucağa alma alışır diyenler utanır mı bilmem 😅 benimki kucakta bile durmuyor. Ne yaptıysam nafile. Ateşi yok. Kaka yapamama sorunu yok. Aç değil. Altı temiz. Burnu açık. Ama salya çok arttı ve gece uykuları bölük pörçük. Ayrıca bugün yanakları da kızardı ateşi olmamasına rağmen 🥹 DİŞ Mİ DERSİNİZ? 🦷 Ne yapmam lazım yaaa? Acil önerilerinize ihtiyacım var 🚨