vanilya_kokusu_ ilk gebeliğimde uyku hali ilk trimesterde az miltarda olmuştu. Yemk sonrası sıkışmada son 1.5 aylarda mevcuttu. Şuan 15 haftalık hamileyim hep uykum var. Hep yatasım var. ( 3 yaşında oğlum olmasa yatıcam ) ve yemek sonrası sıkışmam nefes alamıyor gibi olmam daha 14. Haftalarda başladı çokta yememe rağmen nefesimi alamıyorum bende acaba cinsiyet mi farklı bu neyin uykusu mayışıklığı diyorum