gllffr Selam kızlar hamilelikte nabız yüksekliği yaşayanınız oldu mu nabzım bir kaç gündür 120 136 arası normal mi ya
nursenasu27 gllffr bu süreçte evet canım benim de saat sürekli uyarı verirdi yüksek kalp atışı diye çarpıntım çok olurdu bi dönem
Melismelo Benimde öyledi hayatımı etkiliyordu bulantı nefes darlığı carpıntı baş dönmesi vs vs ilac kullanmaya başlamışdım kardiyoloji vermişdi
Hashasim2020 Benim ilk 4 ay hiç aralıksız 120lerdeydi heyecan yaparsam 140-150 atıyordu. Sonradan kendi düzeldi suan 90 civarında