Kızlar selam daha önce bir kaç posta yazdığım oldu ama şöyle anlatayım
Benim mayıs ayında 12 haftalık olması gereken bebeğimin 9. Haftada kalbi durduğu için kürtajla alındı. Şimdi yeniden 10+4 hamileyim. 8. Haftada kontrole gittiğimdr herşey yolundaydı. Folik asit dışında hiç bir şey kullanmıyorum doktorlar herhangi bi ek test yapmadı. (Pıhtılaşma patoloji vs) bu şekilde süreçten geçen arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz bebeklerinize sağlıkla kavuşabildiniz mi. Tekrar kontrolüm 12.haftada önceki bebeğimle aynı zaman dilimi içerisindeyim sürekli kendimi dinlemekten çok yoruldum