Edalptekn Melekk_38 ben 5. Gün başladım normalde 8. Gün tamamen bitmiş oluyordu 6. Günün gecesi kesildi
Edalptekn Melekk_38 canım ben senin sayfana baktım şimdi hamilelik testi yapmışsın sanırım çift çizgi bence ilacı kullanma hemen kan testi ver
Melekk_38 Edalptekn kullanmıyorum zaten geçen ay kullanmıştım adetim geç gelmişti ama kısa sürmüştü test de freely olduğu için pek güvenemedim açıkcası
Melekumayy Melekk_38 sabah ilk idrarla yap 4 dk icinde cikarsa vardir bende letu kullandim adetim azalmadi aksine daha cok olmaya basladi daha yogun oldu kanamam
Edalptekn Melekk_38 bence de sabah birdaha yap ilk idrarla silik görsen de kan ver bence inşallah vardır 🙏❤️