Eveeeeet bende burada çok doğum hikayesi okuyordum şimdi sıra bana geldi doğum yapalı 2 ay oldu ama şimdi yazmaya fırsat buldum :) ilk doğumum değil bu 2.doğumum ama yinede korkularım vardı nasıl olucak süreç nasıl ilerleyecek gibi çok düşünüyor endişeleniyordum neyse ki hersey güzel ilerledi:) Doktor kontrolüne gitmiştim doktorum suyunda azalma var bebegin de gelişimi bir tık gerideydi önce ki kontrollerimden biliyorduk haftamda iyiydi zaten doktorum yatış yapalım dedi ve sabah 10 da yatışim yapıldı hemen suni sancı verildi öncesi açıklığim 2 cm di saat 10 dan 5 e kadar sancıları güzel karşıladım dayanilmicak bir sancı değildi ve sürekli yürüdüm pilates topuna oturdum falan ebede arada muane ediyordu neyse 5 den sonra sancılarım arttı ve biraz da olsa zorlanmaya başlamıştım acikligim daha 5 cm di içimden diyordum ne zaman biticek akşam 12 bulacak nasıl dayanicam falan derken bir anda suyum geldi hemen beni doğum yerine aldılar ve 1 2 ikinmam da bebis kucagimdayi:) rabbime şükürler olsun doğumum bir anda hizlandi . Allahim tüm doğum yapacak annelerin yardımcısı olsun biz kadınlar gerçekten çok güçlüyüz 🥰