Kızlar doktora gittiğimde çift rahim tanısı kondu. Sonra farklı bir özel hastaneye gittim çift rahim olmadığımı parsiyel septum olduğunu söylediler. Sonra tekrar bir devlete gittiğimde çift gibi görünüyor rahmin ayrı dediler. Şu an yedi haftalık gebeyim ve ilerleyen haftalarda ne yaşayacağımı bilmiyorum 12. haftadan sonra Perinatoloji takip edecekmiş benim gibi olan var mı