SemaEfeEymen SevgibiR Teşekkür ederim 38+2 de doğdu gece 11 de sancılarım sıklaşınca gittim sabah 6 da geldi Saynur hanımı aradık o yaptırdı doğumu mu çok nazik ve ilgili bir doktor kendisi ☺️