Allah nasip ederse 12sinde 2ci sezeryanımı olucam. Son günler hem çabuk geçsin istiyorum hemde korku ve stres yaşıyorum açıkcası 2 gün hastanede kalmakta beni düşündürüyo çünkü evdede 4 yaşında oğlum var biryandanda aklım onda inşaAllah sağlıkla sıkıntısı bir şekilde dönmeyi nasip eder Rabbim 🤲 evde çocuğunu bırakıp doğuma giden anneler nasıl bir yol izlediniz ben şimdiden hazırlamaya çalışıyorum ikna etmeye çalışıyorum ama inşaAllah güzel geçer yanımıza alıyolarmı acaba bir iki saat flan devlette olucak kafamda birsürü soru dönüp duruyo