Merhaba bu ay ile birlikte onuncu aydır bebek düşünüyoruz pcos hastasıyım bayağı moralim bozuluyor bu ay aldığım karar ovülasyon testinine güvenmek oldu fakat buna dair pek fazla bilgim yok araştırdım ama kullananlardan deneyimlerini bekliyorum dün yaptigimda pozitifti bugün yaptım yeniden pozitif gördüm kullandıktan ne kadar zaman sonra gebelik testinde pozitifi gördünüz ve faydasını gördünüz mü bu testin