bsbsbsbs Kızlaar Üstteki dün döngünün 12.günü alttaki bugün 13. Günü yaptım daha silik sizce böyle olması normal mi? Pik gelir mi acaba bi kaç güne?
bebistakibi Çok silik canım pozitif olması için iki çizginin de aynı koyulukta olması lazım . T çizgisi koyu olduğunda yumurtlama gününde oluyorsun . Ben 13. Günde gördüm pozitifi . Ama kişiden kişiye değişir tabi birkaç gün daha yap