Bulutlarda Haftadan bu zamana kadar gerçekten çok zor ve stresliydi. Her an erken alacaklar bir şey olacak korkusu yüzünden hamileliğim çok zorlu geçti ve hamileliğini özleyenlerden olamayacağım galiba🥲 Çok inatçı bir tansiyonum var 4×2 alfamet almama rağmen yine 14leri görüyorum arada ama çok şükür bebeğimin gelişiminde hiçbir sıkıntı olmadı. 5 Ocakta 37+1 oluyorum doktor 37. Haftada alırız demişti gittiğimde yatışım yapılacak büyük ihtimalle inanılmaz heyecanlıyım ve korkuluyum hâlâ. Umarım sağ salim bebislerimizi kucağımıza alırız bu yılda en son dileğim bu olsun 🥹
Hashasim2020 Bulutlarda ay maşallah çok güzelmiş kilosu zaten doğuma kadar da daha alır Allah’ın izniyle küvöze girmeden kucaklarsınız 😍
Mineldeva0 Sağlıkla selametle kucağınıza alın inşallah şuan bende 25. Haftadayım baştan beri tansiyonla mücadele ediyorum sizde protein kaçağı var mıydı yada elde yüzde şişme veya ışık çakması
Bulutlarda Mineldeva0 Yok bende hiç çıkmadı. Kan değerleri falan hep normaldi 24saatlik idrarda 180 çıktı. Sizde var mı kaçak