yesilgozluyum Kızlar 25 aralıkta doktora gittik keseyi gördük 4 haftalıktı biz erken gördük sanırım 5,6 haftadan sonra görenler var biz 4 haftalıkken gördük doktor görüyor ama ben göremiyorum 🥹😅
Eda42_ yesilgozluyum Gözün aydın olsun hayırlı olsun darısı bebeği görüp kalp atışını duymaya inşallah amin 🤲🏻