5tk Cuma günü kan verdim beta 48.3 tu bu gün yine aynı saatte kan verdim beta 131 çıkmış kızlar yükselişi nasıl sizce
deryagmstp 5tk 2 katından fazla yükselmiş iyi bence doktorum en az %60 yükselmesi gerekir daha fazla yükselmesi iyi demişti bana