Hial75 0-1 çok almayın yani beş takım falan yeterli oluyor ama 0-3 benim 20 takım falan vardı hatta belki daha fazla anca yetiyordu bebeğim de uzun bir bebek olmasına rağmen gerçekten de 3 ay kullandık ben 0-1 olanları da çok almıştım ama gerek yokmuş onlara onlar az giyildi Kasım bebeğiydi bir de yaz bebeği de değildi kıyafet kuruma süresi falan uzundu o yüzden ben az olsun büyüyorlar taraftarı değilim çok olsun annenin elinin altında olabildiği kadar taraftarıyım çünkü yenidoğan kusuyor kakası çıkıyor hep herkes bana çok almışsın dedi am bence azdı bile bide giydirmeyi seviyorum ben napayım 🙈😂