Bsrozsr07 Kizlar ortaboy seklinde bi kanama geldi adetime 10 gn var belim ve kasiklarimda cok agriyor benim adetm genelde 15-20gn gecikir normalde 20sinde olmam lazm sizce o kanama nedir ya?bilen yada yasayan varmi?