İyi pazarlar kızlar. 28 haftalık hamıleyım yavaştan alısverıse başlayacağım. Kızımdan kalan hersey var sizlere sorum emzikleri de avent ikili emzık almıştım 0-6 ay ve 6-18 olarak ama fazla kullanmadı duruyor. İkili olduğu için birini yenıdogan bebegıme kullansam mı yenisini mi alsam sizce aklımda tek bu soru var 😃yardım ederseniz sevınırım siz olsanı yenı mi alırdınız kullanır mıydınız ?