Kızlar daha önce bir yazı paylaşmıştım 31+4 de nst de çıkması sonucu doktorum bir kaç gün yatırmıştı. Akciğer geliştirici iğne vs yapıldı nidicard verdiler . Hala kasılmalarım oluyor erken doğmasından korkuyorum . Şuan evde 5 saatte bir nidicard alıyorum doktorum 34. Haftada artık bırakman lazım bu ilacı uzun süre kullanamazsın dedi. Ama hemen doğar diye çok korkuyorum . Böyle bir süreç geçiren var mı aranızda sizce ne zaman doğar