Ayseeee41 ben de 38+4de doğum yaptım, regl dönemin ağrılı ise benim sancım öyle başladı tatlı bi regl ağrısı ile geldi açılmam 8.5 cm olana kadar şiddetli regl ağrısı gibi devam etti, 8.5 cm den sonra artık tuvaletin gelme hissi gibi oldu diyebilirim, ben doğum sancısını ayırt etmek için o akşam ağrım kesilmeyince duşa girip yarım saat belime sıcak su tuttum duştan çıktığımda ağrı kesilmemii devam ediyordu o zaman gerçek sancı olduğunu anlayıp hastaneye gitmiştim