Ben de 3 hafta 3 günlük hamileyim öğreneli 4 gün oluyor ve 4 gündür içmiyorum. ilk hamileliğimde bırakamadım ve bebeğimde genetik rahatsızlık olduğu için 26. Haftada gebeliğim sonlandırıldı. Üzerinden 11 ay geçti ve tekrar gebe olduğumu öğrendiğimde, sigarayı bırakmak zorunda hissettinim. Tekrar böyle bir acıya katlanamazdım ve jiç payım olsun istemedim. 23 yaşından beri sigara içiyorum. 34 yaşındayım. Sigarayı günde 1 paketten fazla içerim. Çok keyif alırım içerken. Depresyonda olmanız gayet anlaşılır benim açımdan . Ancak kendimize söz geçirelim ve can sıkıntısı ve depresyonun geçici olduğunu unutmayalım. Umarım üstesinden geliriz.