ozgersin6012 kizlar 39 haftalik olucam yarin fakat hala cati muayenesi yapilmadi devlete gidiyorum acaba ne zaman yapilacak bilgisi olan varmi.
Mavis72 ozgersin6012 devlette yapılmıyor diye duymuştum normalde şimdiye kadar yapmış olmaları gerekirdi
Vctry1706 Bende devlete gidiyorum acaba her kontrolde yapar mı stres olmaktansa sordum ne zaman yapicaksiniz diye yapmıyorum dedi doğum başlamadan belli olmaz çatının uygunluğu dedi 🤷