Sezensezen1 Alttan fitil verdiler vajinamda baskı acayip acı ağrı hissediyorum kasılmam var ama sancı yok böyle açılmam olurmu
ArelinAnnesi1 Sezensezen1 bi fenomende böylece.normal doğum yapmıştı Rabbim bir sesle sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
QueenBahar_ Sezensezen1 merhaba canım banada fitil verdiler açılmam gayet iyi gitti ama acil sezeryana girdim bebeğin kalp atışları iyi değildi Açılma yapıyor ama inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🥰
Sezensezen1 QueenBahar_ ya neden kalp atışları iyi değildi. ben sancı hissetmiyorum ama vajinada yoğun ağrı var sancı yok sizdedemi öyle oldu
Sezensezen1 3bebekliannee yok maalesef sancı veriyorlar ama sancım gelmiyor açılmam 5 te kaldı ne yapacağımı bilmiyorum çok yoruldum
Elifmhra Belki ağrı esiginiz yüksektir ben sancı hissetmeye başladığımda dogurmustum nstye bağlı kalmayın sık sık çömelme hareketi yaparak yer çekiminden destek alın sancimiz varmış gibi derin nefesler alın