Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim. B vitamini kullan dedi doktor 3 aylıktan beri eczaneye gittiğimde durumumu söylediğimde benexol verdi direkt eczacı ve aylardır onu kullanıyorum şimdi ilacım bitince prospektüsünü okudum hamileler kullanmamalı yazıyor. Kullanan var mı benim gibi.. bir zararı olur mu? Lütfen gören yanıtlasın. Hocaya sordum ama o da geç dönen biri içim huzursuz oldu 🙏🏻🙏🏻