37+3 olduk ve çarşamba günü temizlik yapmıştık annem ile. O günden beri sağ kaburgam ve sırtım da inanılmaz bir ağrı var. Sağ tarafıma yatamıyorum. Otururken bile ağrı oluyor batma gibi.. Yaşayan var mı acaba ? Bebek baskı mı yapıyor yoksa üşütme kaynaklı mı anlamadım çok canım yanıyor..