Yaklaşık bir aydır dehşet bir sol ayak ağrısı çekiyorum sol ayak dediğimde vajinanin birleşim yeri den diz kapağına kadar olan kısım bir haftadır hastanede antibiyotik tedavisi görüyorum bana mısın demiyor Allah rızası için hu ağrıyı çekip bu ağrıdan nasıl kurtulacağimi bilen biri varsa yazabilir mi