Kızlar 5 haftalık gebelik alttan ultrasonla keseyi görmüştük herşey normaldi taa ki bu sabaha kadar uyanınca pembe akıntı gördüm kasıklarımda ağrı var betam en son 1900 felan di çok güzel iki katına yükselerek gidiyordu üç gün önce vermiştim bugün betaya baktı 1000 üstü demiş tam sonuç saptanamamış progestan verdi yarın kadın doğuma git dedi böyle başına gelen var mı