Burcukmsgl 3. Bebegim olacak hayirlisiyla , ilki 5,5 yasinda ikincisi subatta 2 yas olacak 3. De 11+3 haftalik 16 temmuz gorunuyor hem sezeryan oldugu icin daha erken olacak hem de benim bebetolar icerde cok durmayi sevmiyorlar tahminimce haziran sonu olur