birprensannesi98 Nimo erken gebelik testi kullandım 2 gun içinde hemen cok net cikti çift çizgi ama netten okudum kimisi güvenilir değil diyor ama ben hamileyim öyle hissediyorum bilemedim
Busranur_mnts birprensannesi98 mutlu resim sitesine gir oraya fotoğrafı yükle linkini buraya yapıştır canım bakalım teste çizgi netse genelde yanıltmaz
arsesraa birprensannesi98 canım hayırlı olsun çok sevindiiim senin için ❤️❤️ peki karın ağrın var mıydı ne hissediyorsun
Eda42_ birprensannesi98 Hani bu kadar da yalancı pozitif çıkarmaz yaa Hayırlı olsun annesi hamilesin 🤗🤗🤲🏻🤲🏻
birprensannesi98 arsesraa bundan iki gün öncesine kadar midem yanıyor du sürekli ne yesem de ama dün mide bulantısı oldu sabah ve akşam bugün de uyku hali falan var biraz yarın doktora gideceğim
birprensannesi98 Benim geçen ay 18 günde olmuştu adet lekelenme şeklinde 5 gün sürmüştü bu ay 41 gün oldu işte bekledim 2 gün önce test yaptım bu sekildeydi
birprensannesi98 gmz585 valla bundan 3 ay önce falan hiç korunmadik hamileyim kalmadım ama bu ay korunduk.bi defa korunmamistik onla hamileyim
birprensannesi98 Busranur_mnts akşam acildeki doktor beta hcg bakmıyorum ben dedi geri gönderdi yarın randevu aldım gidicem
Busranur_mnts birprensannesi98 onu biraz süsliceksin canım hastayım başım ağrıyo ishali var karnım ağrıyo reklam gecikti gebelik şüphesi de vsr falan diyince mecbur bakıyorlar ben öyle yapmıştım bi keresinde 😅😅
Busranur_mnts birprensannesi98 olsun orası hemen kan bakar zaten daha iyi olur genelde en erken 10 q5 güne randevu çıktığı için acile bahane uyduruyoduk🤣