queenofrose Haftadayım. Önceden hareketleri neredeyse rahatsız ediciydi. Son bi kaç gündür hareketlerini çok fazla hissedemiyorum. Bu haftalarda normal mıdır?
anonim51 queenofrose bence normal çünkü alanı oldukça daraldı önemli olan arada sırada hareket etmesi bizde 33+2 haftalığız
Busranur_mnts queenofrose ben de 32 haftayım değişiyor hareketleri bazı günler sadece dayanıyor hafif kıpırdıyor bazı günler de baya sallanıyo karnım bebek pozisyonu değişir mi bu haftalarda bilmşyorum ama o da etkiliyor olabilir
afitp queenofrose merhaba benimde 32+1 şuan geçen haftaya göre hareketleri daha az gün içinde daha yoğundu artık o kadar yok karnımın çok büyüdüğünü hissediyorum o yüzden normal diye düşünüyorum yeri daralıyor
queenofrose Busranur_mnts belkide pozisyon almıştır. Dönem iyodür. Kıpırtı var ama kuduruktu eskiden. Şuan parmak falan oynatıyo sanki
Busranur_mnts queenofrose azcık hareket etmeleri bile yeterli ya benim bazı günler çok sakin ben dü rtüyorum kıpırdasın diye 🤣
queenofrose afitp haftasına göre normal mi o zaman ya. Dedim bi acile mi gitsem. Bildiğin durgunlaştı çocuk
gebeilknur 34+2 deyiz benimkide son günlerde baya yavaşladı önceden çok hareketliydi inşallah normaldir iki üç gündür hareket ettirmek için dokunuyorum falan ama nadir hareket ediyor