saricivciv_ Kızlar 25.haftamdayım plesantam öndeymiş, sanki 22,23. Haftalarda daha kuvvetli haraketleri vardı şimdi daha silik gibi dokununca falan haraket ederdi şimdi etmiyor yada seslenince ama gün içinde haraketi var hiç yok değil bir sorun yoktur değilmi
Fuunndaaa saricivciv_ plesanta öne yerleşimli ise normal bende ikiz bebek bekliyorum birinin plesantası öne yerleşimli o bebeği 28 haftalık olduk halen çok hafif hissediyoirm ara sıra kıpırtı şeklinde doktorumda hissetmemen normal dedi
saricivciv_ Fuunndaaa doktorda 12 saatte 10 haraker alıyorsan problem yok dedi ama cok derinden hıssedıyorum bazen
Fuunndaaa saricivciv_ derindende olsa hissediyorsanız kıpırtıı endişe etmeyin bende aynı durumdayım 28 haftalık olduk bebeğimin birisi hareketli birisinde neredeyse hiç hareket yok ara ara kıpırdanma oluyor sadece
Sevgiiss Fuunndaaa ay ne güzel ikiz , peki hangisi hangisi nasıl ayırt ediyorsunuz ben olsam ayırt edemezdim herhalde ikisini
saricivciv_ Fuunndaaa çok zor ya haraket hissetmemek Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Fuunndaaa Sevgiiss aslında muhtelelen tam ayırt edemiyorum ikisi birbirinin üstündeymiş yüzünü bile göremedik birinin yüzünde diğerinin bacakları var her gittiğimizde ben sadece solda hareket hissediyorum:)