Bykessra 1oglanannesi ben su an 23+2 yim ilk 3 ay deli gibi başım ağrıdı tansiyonum da normal çıktı hep. Son 2 aydır hiç ağrımadı hormon dengelerinden kaynaklı
betulozr Tansiyon takibi yapıyor musunuz eğer normalse hormonlardan da kaynaklı olabiliyor bu aralar bende çok sık yaşıyorum baş ağrısı 21.haftamdayım 🌺