victorya aynı haftalarda aynı kaşıntıya ben de yakalandım progestan kullanıyordum o zaman o da akıntıyı artırıyordu iki doktoruma da yazdım ikisi de travazol yazdı rahatlatır diye kullandım cidden çok iyi geldi kaşıntım geçti akıntı neyse idare ediliyor ama kaşıntıdan kıpkırmızı olmuştum ben de