Merhaba, bebeğim daha 19 günlük. Bir kaç gündür emzirmeden sonra gaz alırken uyanıyor ve 5, 6saat gibi bir süre uyanık kalıp ağlıyor. Emzirme sonrası direk yatağına yatirirsam uyuyor. Öyle yapınca da gaz oluyor ve kusuyor. 2 saatte bir olan emzirmelerde aksıyor. Sarılık değeri 14. günde 8 çıkmıştı. İlk bebeğim ne yapmalıyım. Daha önce böyle birşey yaşayan var mı?