Nsrn bebeğe bir zararı olmaz onlar bizim sandığımızdan çok daha güçlüler biz aç da kalsak sinirli de olsak onlar Allah izin verirse hayata tutunuyorlar ama şu bir gerçek siz ne kadar sakin ve huzurluysanız bebek o kadar enerjik be keyifli oluyor. Gergin olmanız çok doğal hayatımız değişiyor bedenimiz değişiyor eşlerimizle ilişkimiz değişiyor. Ben üniversite okurken evlendim 6 aylık hamileyken okula gittim derslere girdim bebek için kaydımı dondurdum günlerce acaba hayatım bitti mi bir daha asla çalışamayacak mıyım dedim ve bunun acısını kendimce eşimden çıkardım ama sonra dedimki bu karnımdaki bebek için parasını ömrünü ortaya koyan onlarca insan varken Benim neyime isyan etmek bu bebek bana geldi o zaman alıp başımın üstüne koyacağım dedim o günden beri tek hayalim kokusunu içime çekmek