byzaxd
byzaxd
Günaydınlar Beyza hanım,
Biz de bugün 9+1iz, ikili testi bekliyoruz. Benim mide bulantım hiç olmadı sadece koku hassasiyeti var, migrenim geldiğinde birkaç kere kusmuştum onun haricinde rutinde bulanmıyor.
Kasık ağrılarım oluyor sanırım rahim kasları bağ dokuları büyüdüğünden, hareketlerime çok abartmayacak şekilde devam ediyorum çalışıyorum zaten genel olarak iyiyiz o iyiyse biz de :)
İnşallah muayenenizde her şey yolunda geçer sağlıkla kucağınıza alırsınız 😻💌