elifsuleyman01 Kızlar ben ilk doğumu özlede yaptım şaun yine hamileyim ve devlete yapmayı düşünüyorum Gaziantep’te Devlet Hastanesi bide Doktor önerirmisniz
elifsuleyman01 lyy sezeryan olucaktım malesef bebeğimi kaybettim ama yinede önerebilirsiniz mutlu olurum
lyy elifsuleyman01 başınız sağolsun arkadaşim Abdulkadirde sezeryan oldu çok beğeniyor şehir hastanesi de beğeniliyor
elifsuleyman01 lyy ay cnm ben kanamam olduğunda oraya gittim ebeler iyidi bazıları ama Genel olarak hastanededen hiç memnun kalmadım canlı kürtaj yapacaklardı çıktım ordan
done_ttr Doğum hastanesinde Etkin koca var çok güzel söylüyorlar arkadaşımın tavsiyesiyle gittim özel gibi ilgileniyolar