Fadime97 Kızlar selam doğum yapalı bir hafta oldu sezeryan doğum yaptım. Ve doğumumun sadece ilk günü çıktım tuvalete yani net 5 gündür kabızım ağrılarım halâ var ve ıkınamıyorum küçük abdest bile beni zorluyor ne yapacağım bilmiyorum yardımcı olur musunuzzz
senaninn Fadime97 ben 37+5 hamileyim, doktorum duphalac şurup yazdı kabızlık için bana çok iyi geldi ama siz emziriyormuşsunuz o yüzden bilemedim. kesinlikle doktora danışın çözümü var, kabızlık çok zor geçmiş olsun
beyzzsenturkkk Fadime97 activia shotlar var x2 kat fazla probiyotikli hem kendime hem kızıma kullanıyorum kabızlık dönemlerinde bağırsa florasını dengeliyor düzenliyor enfeksiyon gibi durumlarda da kullanıyorum ishale de iyi geliyor
Es07 Bol bol su iç İncir,kuru kayısı,hurma ye Lifli salata gibi şeyler ye Doktoruna danış canım Emzirenlere ilaç kafana göre alamazsın Çok geçmiş olsun Güle güle büyütün
gvnrzz Fadime97 ben dogum yaptıgımda duphalac surup yazmıslardı. Yani istemeden olabilme ihtimaline karsı yazmıstı. Danısın doktorunuza