elasyg berrintorunkarabay ben ve arkadaşlarım ilknur hanıma gidiyoruz çok memnunuz kliniği kendisi mükemmel bir bayan
berrintorunkarabay elasyg evet ben de duymuştum çok teşekkür ederim, ama ben doğum için sigorta yaptırdım o yüzden Adatıp hastanesine gidiyorum