papatyakokulugece gecen ramazan bebegim 10 11 aylik felandi. Acken cok halsizlesip kan sekerim düşüyodu o yuzden tutamamistim. Bebegim hala emiyo ama bu ramazan da tutmak istiyorum. Suan oyle ac kaldigim da bayginlik gecircek gibi olmuyorum o yuzden tutabilcegimi düşünüyorum. Zaten 2 yasina cok yaklasmis olucak biraktirmayi da düşünüyorum belki o zamana kadar biraktiririm ya da o zaman biraktiririm bilemiuorum. Suan da da istiyorum biraktirmayi ama zor olcafini bildigim icin ugrasasim gelmiyo vallahi