Bat 8 Ocak her ay düzenli olurum sat8 aralıktı regl üç dört gün mü ne sürdü bitince 11/13/14 birliktelik oldu sonrasında kaşık Ağrıları göğüs hassasiyeti hatta iç çamaşırımı giyinemiyorum baş ve sırt ağrıları aşırı uyku isteği ve halsizlik yaşıyorum bir şey yedikten sonra hazımsızlık sık idrara çıkma ara ara mide yanması bulantısı (kusma yok ama hafiften bulanıyor) nefes darlığı hiç çekmedim ama bi süredir sanki nefes alamıyormuş gibi oluyorum psikolojik mi yoksa gebelik belirtilerimi gerçekten bilmiyorum yumurtlama günüm geçti ama ovulasyon testi almıştım onları yaptım iki gündür çift çizgi çıkıyor regl on gün kaldı fikri olan var mı