Suleaydogan1 Elenetal ve feramat kullanıyorum 4 gündür kabızlık var kendimi çok şişkin ve huzursuz ediyorum feremattan kaynaklı olsa gerek ama ne yapabilirim varmı önerisi olan ?
senaninn Suleaydogan1 4 gündür hiç tuvalete çıkamadıysanız veya gaz çıkışı olmuyorsa mutlaka doktora görünmenizi tavsiye ederim. Duphalac şurup yazıyorlar gebelikte kullanımı güvenli, bir günde çözer sorununuzu boşuna sıkıntı çekmeyin. geçmiş olsun 🌸