birerkekannesi__ Kızlar ayakların altına sürünce öksürüğü kesiyor diyorlar kullanan var mı? Sakıncası olur mu
ylnydgd birerkekannesi__ ben gebe değilken de göğsüme sürerdim. 22 deyken baya ağır grip olmuştum meme uçlarına denk gelmeyecek sekilde yine göğsüme sürdüm ama eskiye göre baya ince tabaka sürdüm havlu kapatıp uyuyup terledim 3 günde kesti
carolina07 birerkekannesi__ ben de 1 haftadır öksürükle cebelleşiyorum her gün sabah akşam ballı zencefilli süt içtim baya geçirdi viski de burnuma sürdüm burnum tıkalıydı boynuma ayaklarımın altına da sürdüm daha yeni iyileşiyorum hangisi iyi geldi bilmiyorum tüm tuşlara bastım
ylnydgd birerkekannesi__ sordum, çok ince olsub uzun sürmesin dedi. Antibiyotik de verdi ek olarak çünkü burnum da tıkalıydı öksürük de vardı çok kötüydüm. Doktora ölcem ben artık diye girmiştim kapıdan 😬😬