Esra-4151 smnkl her hafta farklı bir şey çıkıyor 2 haftadır da karın ve kaşık ağrısı yaşıyorum sizde de var mı?
melissa_cicek Esra-4151 22 haftalığim hiç ağrım falan yok çok şükür sadece bebişimin haraketleri fazlalaştı onun disin da bende ağrı falan yok