dgngr Ben en çok 12 haftalık olmayı hedefliyodum. Bundan sonra napcamı unuttum. Neden 12 haftayı bekledim onu da anlayamadım: meğer her hafta ayrı bi konuda korku yaşıyomuşsun.
bkb35 dgngr ilk 3 aylık riskli dönemi atlatmayı düşünmüşsünüz demek ki hep ☺️ bundan sonra yol daha uzun kolaylıkla geçsin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼