nasminan 30 dkdir belden giren bir ağrım var önce adet ağrısı gibiydi şimdi belimden vuruyor normal mı acaba ? Bebek hareketleri normal ama ilk defa belimeböyle sancı giriyor
Sedef21 nasminan yatınca geçen bir ağrı mı ? Doğum ağrısı ne yatınca geçiyor ne kalınca bu şekilde ayırt edebilirsin canım
nasminan Akar06elif06 kadın doğum acilde yok burda direk yukarıda ameliyathane var doğum hane oluyor orada bakarlar sanırım özel takipliyim .. ama bu belden ağrı beni tedirgin etti
Minniee Tıpkı böyle bir ağrıydı benimki de imkan vermedik sancı değildir dedik hastaneye bşr gittik ve doğurdum 🫠
Onurbunur nasminan bir yarım saat daha geçmezse git benim de öyle oldu 34. Haftada sevk edilip bir hafta yattım doğumu durdurmak için 38 de doğurdum çok bekleme git uzan dinlen sıcak tut falan geçmezse git