Gamzekrkc1 Doktorum bu kız yılbaşını bilr beklemez gelir dedi heveslendim çünkü prematüre dönemi geçtik. Ama gelesi yok hala 😅 Doğumu başlatacak ne yapsam sizce ne tavsiye edersiniz
yorgunannis Gamzekrkc1 ayy benim cimcimem 37+2 de geldi 13 gün önce🥰 ve cmt çok sancım vardı pazar günü hiç hamile değilmişim gibi geçti alışverişe çıktım baya yürüdüm pazartesi doğdu😀
happyela Gamzekrkc1 Ama sevmek için bence doğumu başlatacak hareketleri yapmayın 😊 çünkü anne karnında kalacağı 1 gün bile çok önemli. Hatta tadını çıkarın son zamanlarınızın derim. Bolca uyuyun dinlenin kendinize vakit ayırın şey doğunca oh doğdu seveyim olmuyor da 🙈
Serivebebegi Gamzekrkc1 ay bence 3gün bişey yapmayın yıl sonuna doğmasın tabi bnm fikrimce 🌸2ocaktada ben sezeryan olucam yeni yıl olsun diye bekliyoruz 🙈🙈🙈🌸💖
Medihabed Doktorlar genelde elimizle yerleri sildiğimiz pozisyonu öneriyor bebeğin doğum kanalına girmesine yardımcı oluyormuş. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Gamzekrkc1 happyela evet haklısınız ama zaten doktor doğsada problem olmaz dediği için açıkçası biraz heveslendirdi neredeyse hastaneye sevk edecekti 😅 İnsan özlüyor ve hamilelikten bıkıyor. Ama dediğiniz gibi doğurunca eminim bugünleri mumla ararım😊
Ceku256 Gamzekrkc1 ben de öyle diyordum 37+6 gece korunmasız ilişki yaşadım 5 saat kadar sonra suyum geldi 38+0 da doğdu minnakım😅🩷