ylnydgd Casperlee reflü yatağı alacağım ilk 3 ay onda yatıracağım 32. Haftadayım. Yatak de beşik de almadım hayırlısı 😂
gunesimekardes Casperlee babymalldan yatas in yatagini almistim simdi 2. Ye de onu kullanacagim. Besigim 70×140 ti o boyda %100 pamuk almistim