Eda42_ devletteki ilk takipli doktoruma gıttım o baktı buyuk usgyede gönderdıler yoktu artık bekleyemeyiz dediler dogumhanede tekrar bakıldı cok ınceledıler ama artık beklemek zarar bıle verebılır kanama vs hıc bırsey yoktu kucuk kucuk lekeler bazen tamam dedım artık acı eşiğim yuksektır benım anestexı falanda verılmedı zorlandım bıraz