Kızlar ben 7+4 deyim. Salı günü kahverengi akıntım oldu fazla olunca acile gittik, düşük tehlikesi var dediler. Progeston yaptılar. Sabah da doktora muayene olmayan gittim. Duphaston ve iğne yazdı. Perşembe de kırmızımsı kahvemsi bi kanamam oldu, yatırdılar. Bugün daha iyiyim diye taburcu oldum. Ama öğlenden sonra lekelenmem devam etti. Koyu bordo/ siyaha yakın + pıhtılaşmış kan atıyorum. Bunlarla birlikte regl sancısı çekiyorum sanki. Kasılmalarım dalga dalga ama çok sert geliyor. Ne yapmam gerekiyor? Bu benim ilk hamileliğim. Tecrübeliler varsa destek olun lütfen..🙏🏼